مطالب مرتبط:
واکنش سخنگوی شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش/ طحان نظیف: ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند سطح درک اعضای شورای نگهبان بالاست وقتی هم رد می شوند نظر دیگری دارند!
طبیعت چشم نواز هورامان تخت در بهار/ گزارش تصویری
سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره ردصلاحیت خود: ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند سطح درک اعضای شورای نگهبان بالاست، ولی وقتی رد می شوند نظر دیگری دارند!
طبیعت چشم نواز هورامان تخت در بهار/ گزارش تصویری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 23:302024-05-05سياسي

آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آب تالوار آرسنیک ندارد و با دستگاه آرسناتور دائماً آرسنیک آن اندازه گیری می شود که آرسنیک نداشته باشد.

  - فرهاد بختیاری فر، یکشنبه 16 اردیبهشت در جلسه بررسی انتقال آب تالوار به شهر بهار، اظهار کرد: سال گذشته با تلاش های فراوان آب تالوار به همدان رسید، چاره ای جز استفاده از آب تالوار نداریم ضمن اینکه تالوار از نظرحجم آبی بسیار مطمئن است.

وی افزود: آب تالوار طبق استانداردها تصفیه می شود و خروجی خوبی دارد و موضوع طعم و مزه آب انکارناپذیر است اما با این حال آب تالوار آرسنیک ندارد و با دستگاه آرسناتور دائماً آرسنیک آن اندازه گیری می شود که آرسنیک نداشته باشد.

بختیاری فر، آب تالوار را برای مردم بهار امتیاز خوبی برشمرد و گفت: هنوز ذائقه مردم در بهار و همدان به این آب عادت نکرده است و مجبور به اختلاط آب تالوار با چاه ها و چشمه ها در همدان هستیم تا رضایت مندی آن بیشتر شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان اختلاط آب در بهار را به علت وجود نیترات بالا در آب بهار به عنوان راهکار همیشگی دانست و خاطرنشان کرد: میزان نیترات در آب های دشت بهار بسیار بالا است و آن هم به علت کشت بی رویه و کم شدن منابع آبی است.


برچسب ها: آرسنیک - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب - اندازه گیری - بهار - همدان - شرکت آب و فاضلاب - بختیاری
آخرین اخبار سرویس:

آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست

آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست